trolltjorven

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna - 9 juli 2012 21:52

Här sitter jag med en klump av seperationsångest i magen och tårarna brinnandes bakom ögonen..

Detta kommer bli ett känslosamt inlägg..
För i morgon är det den där dagen jag har gått och gruvat mig för..

Den dagen jag ska ta avsked från Andreas på ett bra tag  


Jag har redan gråtit en gång idag för att jag gruvar mig så hemskt.. Fast jag vet att det kommer gå bra för honom på hans "semester".

Men jag kan inte hjälpa att jag är så känslig.. Och det kanske inte är så konstigt heller att jag blir ledsen..


Som jag har skrivit i tidigare inlägg så tycker jag riktigt mycket om Andreas.. Han är den som får mig att må bra, han finns altid när man behöver honom och han ställer alltid upp.
Så ja.. Saknaden kommer vara olidlig..

Men jag kommer tänka på honom varenda dag.
För att få vara en del av Andreas liv betyder väldigt mycket för mig och jag är så otroligt glad över att få vara en del av hans liv.

Så ännu en gång.. TACK Andreas för att du finns  


Men som tur är så har jag minnena vi har tillsammans och den lilla mjukisgrisen hemma som jag kan krama om när det känns tugnt.
Den där mjukisgrisen är något som betyder mycket för mig eftersom jag har fått den av Andreas   

 

Denna gris kallar jag mini-me.. eftersom jag har fått smeknamnet minigrisen   


En låt som har varit i mitt huvud dom två senaste dagarna är "Vem kan segla förutan vind".

Den passar in på hur jag känner mig.. Och den beskriver ju också om hur det är att skiljas från någon man tycker om.

Vem kan segla för utan vind?
Vem kan ro utan åror?
Vem kan skiljas från vännen sin,
utan att fälla tårar?

Jag kan segla för utan vind
Jag kan ro utan åror
Men ej skiljas från vännen min
utan att fälla tårar

Så jag kommer kanske inte vara på topp varenda dag, men jag ska försöka se positivt..
Och jag vet att jag har vänner som stöttar mig i detta.
Så TACK till er för att ni finns  


Nu ska jag fortsätta med att njuta av varenda liten sekund och minut som jag har kvar tillsammans med Andreas.


Ta väl hand om er därute.. Och ni vet att ni är värdefull  


 

Avslutar detta inlägg med en bild på mig och Andreas :) En rolig och trevlig kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards