trolltjorven

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Ny vecka..

Av Johanna - 19 augusti 2013 18:57

Med nya utmaningar.. 

Helgen gick ju med rasande fart.. 
Först var det fredag och vips så var det visst måndag igen.. 


Men har haft en bra helg :)

I fredags kväll blev det filmmys med Camilla och Tina.. Och så givetvis lilla söta Thilde :) men hon såg ju inte så värst mycket av filmen eftersom hon sov :)


I lördags vaknade jag och kände ett sånt där härligt pirr i hela mig.. från huvudet och enda ner i tårna.. 

För i lördags vankades det dans :)

Och vilken kväll.. Ja alltså.. En av dom bästa danskvällarna jag varit om detta år.. :)

Men det kan ju inte bli annat än trevligt då man har trevligt sällskap, får dansa med duktiga människor och så att bandet var TOPPEN.. :)

Kände på vägen hem att mitt humör var på topp och jag var allmänt glad :)


igår var en väldigt lugn och stilla dag.. Gjorde inte allt för många knop.. 


Och på onsdag kväll så börjar jag jobba igen efter min långledighet.. :) 
Känns faktiskt skönt att få jobba två nätter igen :)

Denna vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag natt.. sen blir jag ledig 5 nätter igen :)


Och på fredag.. Då ska jag iväg och dansa till Perikles på Sandviken :) 
Så då är det bara att hålla tummarna att det blir ännu en fantastisk rolig danskväll :)

Men jag känner att det kommer att bli det :)


 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 juli 2015 21:15


Långt mellan gångerna som jag skriver nått i bloggen. Anledningen till det är att jag varken haft lust eller ork att skriva nått. Men nu är det dags för en liten uppdatering igen. Ja då ska vi se vad som har hänt sen sist.. Jag har nämligen...

Av Johanna - 2 april 2015 21:43

Ja idag har påskhelgen börjat och här sitter jag och skriver några rader. För tillfället är jag hundvakt åt tre vovvsingar. Två stora vovvar och en liten, så roar jag mig såhär på en skärtorsdag.   Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt sen si...

Av Johanna - 26 januari 2015 20:34


  Nytt år och nya möjligheter.  Jul och nyår firade jag med den som betyder mest för mig, nämligen Andreas :)Kändes skönt att få fira både jul och nyår med min älskling     Efter att jag ha varit hemma några veckor så har jag mest tagit det l...

Av Johanna - 25 november 2014 21:15

Och jag ligger i sängen och lyssnar på musik och bara slöar.. Hoppas på att kunna somna tidigare ikväll än dom föregående kvällarna. Då har jag inte somnat före kl 2 iaf.. I morgon ska jag äntligen iväg och träffa kuratorn. Känns skönt att få ko...

Av Johanna - 10 november 2014 22:47

Att göra en uppdatering här tror jag.. Var ju evigheter sen jag skrev något inlägg, så nu tänkte jag skriva av mig lite. Senaste inlägget jag skrev så jobbade jag min sista natt på sommarschemat. Efter nattjobbet i sommar hade jag ca 4 veckors ...

Ovido - Quiz & Flashcards