trolltjorven

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Fredagstankar..

Av Johanna - 16 augusti 2013 16:45

Ja så var det fredag igen då. 
Jag sitter på sängen och lyssnar på musik. 
En rätt så lugn fredag hittills faktiskt.. Ja.. Jag antar att den kommer bli lugn också.. 

Denna vecka har ju som bara försvunnit.. Liksom dom alla andra veckorna.. 
Men i måndags morse så gick jag på långledigt.. Vilket var väldigt skönt :)
Inte för att jag har nått emot att jobba, men det är som skönt att vara ledig också :) (Det tycker väl alla?!)


Men har ju hunnit med en del denna vecka jag varit ledig..  
I tisdags blev det en liten roadtrip tillsammans med min fina vän Anette :) 
Första målet var att hitta igen skolan i Kramfors som Anette ska börja på i september. 

Ja det tog ju ett tag innan man hittade igen skolan.. Efter flera varv runt i Kramfors så gick Anette till slut in på nått ställe och frågade.. 
Och ut kom hon med en karta och vips så hittade vi skolan :)


Efter vi hittade skolan så styrde jag bilen vidare mot Sundsvall.. 

Och i tisdags var det ju ett riktigt sånt där bilåkar väder.. Det var inte för varmt och inte för kallt. Utan helt perfekt bilåkar väder.. 
Men på vägen mot Sundsvall så började det regna.. Och ja.. Nog regnade det alltid.. Vissa gånger så var det nästan så att vindrutetorkarna inte hann med att ta bort regnet.. Men men.. Sånt får man ta då man är ute och åker.. 


Anlände Sundsvall.. Där det hälsades på lite fina människor.. Och givetvis blev det en runda på IKEA också :) 
Sen innan vi åkte hem mot Stugun igen så åt vi middag tillsammans med Anettes mamma på Jops :) 
Anlände Stugun igen vid 22.. Så ja.. Det blev sammanlagt 12 timmars roadtrip med stopp lite här och där :)

Så tisdagen var en mycket trevlig och rolig dag, med mycket skratt och tok.. 
Tack Anette för tisdagen :) Det måste vi göra om :)


Igår blev det en sån där impuls danskväll.. Åkte för första gången till Arvesund och dansade :) 
Men att jag åkte berodde på att jag pratat med min vän Zandra.. Och hon tyckte jag skulle åka iväg.. Ja varför inte.. Jag hade ju roligt.. :)

Och i morron blir det nog så att jag åker på Aspåsnäset och dansar till Zlips :) 

Gäller att passa på då man är ledig :) 


Nej men nu ska jag väl hänga lite tvätt och sen äta nått :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 juli 2015 21:15


Långt mellan gångerna som jag skriver nått i bloggen. Anledningen till det är att jag varken haft lust eller ork att skriva nått. Men nu är det dags för en liten uppdatering igen. Ja då ska vi se vad som har hänt sen sist.. Jag har nämligen...

Av Johanna - 2 april 2015 21:43

Ja idag har påskhelgen börjat och här sitter jag och skriver några rader. För tillfället är jag hundvakt åt tre vovvsingar. Två stora vovvar och en liten, så roar jag mig såhär på en skärtorsdag.   Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt sen si...

Av Johanna - 26 januari 2015 20:34


  Nytt år och nya möjligheter.  Jul och nyår firade jag med den som betyder mest för mig, nämligen Andreas :)Kändes skönt att få fira både jul och nyår med min älskling     Efter att jag ha varit hemma några veckor så har jag mest tagit det l...

Av Johanna - 25 november 2014 21:15

Och jag ligger i sängen och lyssnar på musik och bara slöar.. Hoppas på att kunna somna tidigare ikväll än dom föregående kvällarna. Då har jag inte somnat före kl 2 iaf.. I morgon ska jag äntligen iväg och träffa kuratorn. Känns skönt att få ko...

Av Johanna - 10 november 2014 22:47

Att göra en uppdatering här tror jag.. Var ju evigheter sen jag skrev något inlägg, så nu tänkte jag skriva av mig lite. Senaste inlägget jag skrev så jobbade jag min sista natt på sommarschemat. Efter nattjobbet i sommar hade jag ca 4 veckors ...

Ovido - Quiz & Flashcards