trolltjorven

Alla inlägg under januari 2015

Av Johanna - 26 januari 2015 20:34


Nytt år och nya möjligheter. 

Jul och nyår firade jag med den som betyder mest för mig, nämligen Andreas :)
Kändes skönt att få fira både jul och nyår med min älskling  


Efter att jag ha varit hemma några veckor så har jag mest tagit det lugnt. Varit lite barnvakt, umgåtts lite med mina vänner. Men för det mesta så har jag varit hemma i lugnets trygga vrå. 


Går fortfarande till kuratorn och pratar av mig. Nästa gång jag ska iväg är i februari.

Känns skönt både fysiskt och psykiskt att få prata av sig emellanåt. 

Jag har fortfarande dagar då jag känner mig nere och inte har lust med något. 
Dom är färre, men dom finns. Men man kan ju inte vara på topp jämnt. 


Ska ta mig i kragen att söka jobb och att skriva in mig på arbetsförmedlingen. 
Förhoppningsvis så hittar jag något och kanske får. Det är bara att blicka framåt och hålla tummarna. 

Skulle vilja byta bransch, men vad jag då vill jobba med vet jag inte. 
Men det kan man ju fundera mera på :)

Har ni nått tips så kan ni hojta till. 


 

Avslutar detta inlägg med en gammal bild på mig och Andreas bara för att jag tycker om denna bilden och så vill jag säga.. 
Andreas jag är så glad och tacksam för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig   

Ovido - Quiz & Flashcards