trolltjorven

Alla inlägg under april 2015

Av Johanna - 2 april 2015 21:43

Ja idag har påskhelgen börjat och här sitter jag och skriver några rader.
För tillfället är jag hundvakt åt tre vovvsingar.
Två stora vovvar och en liten, så roar jag mig såhär på en skärtorsdag.


Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt sen sist jag skrev, om ni nu vill veta?   


Jag har avslutat min kontakt med kuratorn för att jag tycker att jag själv mår bättre, var hos henne sista gången i februari tror jag.
Känns skönt att få må bättre psykiskt. Dagarna blir lättare att hantera. 
Men skulle jag känna ett behov av att prata med henne igen så vet jag vart jag ska vända mig. 


Men tänkte jag skulle ta tillfället i akt att ägna några rader till en person som står mig väldigt nära och som jag älskar av hela mitt hjärta. 
Ja ni vet nog vem jag pratar om, den personen jag menar är Andreas.

Andreas betyder allt för mig och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan honom. 
Han är den som får mig att må bra och han får mig att skratta då jag är ledsen. 
Han har ett hjärta av guld och jag älskar honom för den han är   


Jag är både glad, tacksam och lycklig över att jag får vara en del av hans liv och han är en stor del av mitt liv. 

Jag är stolt över Andreas för att han har fått ett jobb och nu har han även fått en egen lägenhet som han snart ska flytta in i. 
Den dagen han ringde och berättade att han skulle få bli anställd så hörde jag hur glad han var och då kom även mina glädjetårar. 
För han har kämpat länge efter att få en anställning och en egen lägenhet. Och nu har dom bitarna fallit på plats. 

Jag hoppas att du förstår och känner att jag är stolt över dig och glad för din skull att du både fått jobb och lägenhet Andreas. 
Kom ihåg att jag alltid kommer att stötta dig och finnas där för dig när du behöver det   


Andreas. Jag älskar dig så otroligt mycket och du betyder så oerhört mycket för mig   



Till sist så vill jag önska en Glad påsk till alla mina vänner 

Ovido - Quiz & Flashcards