trolltjorven

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna - 13 mars 2013 20:54

 Ja det här med bloggandet har det ju varit lite sisådär med den sista tiden..
Har varken haft lust eller ork att uppdatera bloggen..
Men nu tänkte jag ta tillfället i akt att göra en liten snabb uppdatering...


Förra veckan bestod av nattjobb tisdag onsdag torsdag.. Var riktigt roligt att jobba igen.. Trivs riktigt bra att jobba natt.. Dels är jag en nattmänniska och sen får man jobba med bra och rolig personal :)

Och bland det bästa med att jobba natt är när man får gå hem och slänga sig i sängen... Sängen är så fruktansvärt skön på morgonen då man jobbat natt...

Helgen var riktigt lugn.. Fredagen var lugn och likaså lördagen. Började packa lite kläder på lördagen inför min resa ner till Timrå.. Söndagen kom och jag började känna det där pirret i kroppen som man får då man väntar på nått roligt..
Åkte hemifrån Stugun vid 16.30 och landade i Timrå vid 20 på kvällen.

fikade lite och umgicks med Andreas pappa och hans sambo innan det var dags att lägga sig..

I måndags var den dagen jag gått och väntat på sen i somras..
Dagen som var en av dom bästa i mitt liv:)

I måndags så var det alltså den dagen då Andreas blev en fri man:)
Kan säga att när vi började närma oss Tillberga så hade jag nästan svårt att sitta still i bilen.. Pirrade i hela kroppen.. Från topp till tå..
Klev ur bilen och väntade på att äntligen få krama om Andreas igen:)

Och när jag fick syn på Andreas så kände jag hur jag log med hela ansiktet. Att få krama och pussa honom igen var så otroligt härligt:)
Så känslan när han kom gåendes ut genom grinden var oerhört skön:)

Och det bästa med allt är att han inte behöver åka tillbaka till Tillberga nått mer:)


Dessa dagar som gått så har vi tagit det lugnt.. Igår kväll var det innebandyträning för Andreas och ikväll har vi varit på Birsta.. Andreas har inhandlat nya fina kläder och en ny mobil:)


Senare ikväll blir det filmmys..

Ja jag kan då säga att jag har mitt happyface på dagligen:)
Så underbart härligt och mysigt att få umgås med den man älskar:)


Till slut vill jag bara säga.. Andreas.. Jag älskar dig      


 

Ovido - Quiz & Flashcards