trolltjorven

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Nu är jag...

Av Johanna - 2 augusti 2013 17:47

Ledig tills på måndag :) Vilket känns väldigt skönt faktiskt :)
Har jobbat två helger på raken, inte för att det gör mig nått..Men att vara ledig är ju också skönt :) 
Så nu ska jag roa mig denna helg då jag är ledig :)


Ikväll så ska jag iväg på dans och dansa av mig lite grann :) 
Ska få träffa min fina vän Zandra :) Kan ju faktiskt hända att hon och jag kommer dansa mer än en dans :)


Jag har länge känt att det var längesen jag var iväg på dans.. När jag suttit och lyssnat på såna där goa och mysiga danslåtar så har jag känt att det liksom spritter i benen och danssuget har kommit smygandes.. 
På onsdag när jag är ledig så funderar jag på om jag ska dra iväg till Hällesjö.. Har ju inte varit dit på väldigt länge.. 
Denna sommar har jag ju mest jobbat då det är dans där och sen har jag haft knapert med pengar.. Men nu på onsdag så är jag ledig.. Så då funderar jag på att dra iväg till Hällesjö.. Men långt till onsdag :)


Imorron så ska jag in till stan och umgås med min fina vän Nathalie.. Blir nog så att vi går ut på krogen också :)
Har inte varit ut på krogen i stan på.. tja.. vääääldigt länge.. Men imorron så ska jag ut :)


Söndagen kommer väl spenderas med att må som man förtjänar.. Känner jag mig rätt så kommer jag må dåligt och har ett ömmande huvud.. Men sånt får man ta :) 

Känner redan nu att detta kommer bli en bra och rolig helg :)
Men det kan ju inte bli annat när man får umgås med fina vänner och så att vädret är underbart.. :)


Nej nu ska denna skribent leta sig in mot duschen och sen fundera på vad hon ska ha på sig för nått ikväll :)


Må så gott och ha en trevlig helg.. För det ska jag ha :)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 juli 2015 21:15


Långt mellan gångerna som jag skriver nått i bloggen. Anledningen till det är att jag varken haft lust eller ork att skriva nått. Men nu är det dags för en liten uppdatering igen. Ja då ska vi se vad som har hänt sen sist.. Jag har nämligen...

Av Johanna - 2 april 2015 21:43

Ja idag har påskhelgen börjat och här sitter jag och skriver några rader. För tillfället är jag hundvakt åt tre vovvsingar. Två stora vovvar och en liten, så roar jag mig såhär på en skärtorsdag.   Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt sen si...

Av Johanna - 26 januari 2015 20:34


  Nytt år och nya möjligheter.  Jul och nyår firade jag med den som betyder mest för mig, nämligen Andreas :)Kändes skönt att få fira både jul och nyår med min älskling     Efter att jag ha varit hemma några veckor så har jag mest tagit det l...

Av Johanna - 25 november 2014 21:15

Och jag ligger i sängen och lyssnar på musik och bara slöar.. Hoppas på att kunna somna tidigare ikväll än dom föregående kvällarna. Då har jag inte somnat före kl 2 iaf.. I morgon ska jag äntligen iväg och träffa kuratorn. Känns skönt att få ko...

Av Johanna - 10 november 2014 22:47

Att göra en uppdatering här tror jag.. Var ju evigheter sen jag skrev något inlägg, så nu tänkte jag skriva av mig lite. Senaste inlägget jag skrev så jobbade jag min sista natt på sommarschemat. Efter nattjobbet i sommar hade jag ca 4 veckors ...

Ovido - Quiz & Flashcards