trolltjorven

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Johanna - 1 juni 2012 17:37

Ja ett litet sånt där halvt meningslöst inlägg blir detta..
Men kan bara inte låta bli   

Jag har denna säsong följt Big Brother rätt mycket.. Och jag säger bara.. HERREGUD!
Som vanligt har många täcken guppat där inne och det har varit en massa härj.. Men det är väl sånt man gillar och se när man kollar på dokusåpan..


Men i alla fall.. Nu är det ju snart dags för finalen.. Och det spekuleras ju i vem som kommer att kamma hela alltet.. Och nu undrar jag vem ni tror kommer vinna Big Brother 2012?

Blir det Amandus...

 

Hanna J....

 


Eller Annica

 


Någon av dessa tre kommer stå som vinnare på söndag..
Jag tror att det kommer stå mellan Amandus och Hanna J..
För jag hoppas verkligen inte att gaphalsen Annica tar hem det..
Nog för att hon är från Östersund.. Men nej.. Jag tycker inte att hon är en värdig vinnare..



Ovido - Quiz & Flashcards