trolltjorven

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Johanna - 7 juli 2015 21:15

Långt mellan gångerna som jag skriver nått i bloggen. Anledningen till det är att jag varken haft lust eller ork att skriva nått.
Men nu är det dags för en liten uppdatering igen.

Ja då ska vi se vad som har hänt sen sist..

Jag har nämligen fått jobb hela sommaren på hemtjänsten i Njurunda, eller ja vi utgår ifrån Kvissleby.

Fick tips om jobbet och mailade mitt cv på ren chansning, och bara någon dag efter så ringde telefon och då ville dom träffa mig :)

Allt gick bra och efter någon dag efter träffen så ringde dom och sa att allt lät bra och så frågade dom om jag skulle vilja komma och gå introduktion:)

Introduktionen gick bra, men jag var riktigt snurrig och trött i skallen efter första dagen.
Men så kan det ju bli efter en dag då man träffat många nya människor, både arbetskollegor och vårdtagare.

Men hittills har allt gått bra och jag trivs bra med mina nya arbetskamrater :)
Förhoppningsvis så tycker dom att jag gör ett bra jobb :)

Den stora utmaningen med nya jobbet är ju att lära sig hitta överallt, men än har jag ju inte kört vilse :p

Jag vill passa på att tacka min fina och älskade Andreas för allt som du har gjort och allt som du gör för mig <3
Dagen då jag fick veta att jag skulle få gå introduktion så köpte han ett busskort till mig så jag kan ta mig till och från jobbet.
Och han har även berättat för mig flera gånger att han är stolt över mig och han är glad för min skull att jag fått ett jobb <3

Så tack Andreas för att jag får bo hos dig och för att du står ut med mig och för allt du gör för mig <3
Jag uppskattar allt du gör och jag är så lycklig för att jag få bo med dig <3
Du är bäst och jag älskar dig <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards