trolltjorven

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Johanna - 9 december 2012 20:46

Så var det andra advent..
Dagarna flyger bara i väg.. det enda positiva med det är att det inte är så värst länge kvar tills jag får träffa Andreas igen:)
Idag är det bara 22 dagar kvar tills jag får krama om honom igen:)<3

Denna helg har varit väldigt lugn.. I fredagskväll så sätt jag i kassan på badet tillsammans med brorsan, sen kollade jag på tv och pratade med Andreas:)

Lördagen var lugn.. Kollade på skidskytte och var bara hemma.. Dock fick jag äran att vara chaufför till Ronny och Ida.. Men det var inte så värst betungande..

Idag har jag varit nere hos mina söta och vilda syskonbarn:)
Annars så här jag inte gjort så mycket:)

Har sett att det blivit lite knas med hjärt symbolerna här på bloggen.. Det här blivit frågetecken istället.. kan bero på att jag bloggar via mobilen.. Så där det är därför det blivit frågetecken efter det jag skrivit..

Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite:)
Avslutar detta inlägg med bild på mina tre favoritkillar:)

Ovido - Quiz & Flashcards