trolltjorven

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Johanna - 13 december 2012 21:17

Ja idag är det som sagt torsdag den 13:e december.. Alltså lucia och min bror Jockes födelsedag..
Har ikväll varit ner och ätit tårta hos honom.. Gott som tusan var det:)

Jag har även gått och blivit förkyld.. Förra veckan hade jag ont i halsen och nu denna vecka har jag blivit täppt i näsan och vissa stunder så är jag helt slut..
Har ju klarat mig länge från att bli förkyld, men nu har jag åkt dit..
Hoppas att det försvinner inom en snar framtid.. Har ingen lust att vara sjuk..

Denna helg blir nog som förra helgen.. Nämligen lugn.. Ska försöka göra mig frisk..

Är idag bara 18 dagar kvar tills jag får träffa min älskling igen <3
Gissa om jag längtar! !!

Annars så händer det inte allt för mycket.. Dagarna går och jag bara längtar till nyår:)

Ligger nu i sängen och lyssnar på musik och tänker på min fina älskling:)<3
Tänkte jag skulle läsa lite innan jag ska sova..

Ja det var väl allt jag hade på mitt hjärta för denna gång..

Ovido - Quiz & Flashcards