trolltjorven

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Johanna - 19 december 2012 16:58

Så är det julafton.. Och jag kan säga som såhär.. Har absolut ingen julkänsla alls.. Den är som bortblåst. Även fast mamma har pyntat och gjort julfint här hemma så har jag ingen julkänsla alls. Men den kanske kommer.. Vad vet man?

Idag är det även bara 12 dagar kvar tills jag får krama om min fina älskling igen:) Ska bli RIKTIGT underbart att få träffa honom igen:)
Jag längtar som en tok:D
Åker ner till Sundsvall söndagen innan nyår så jag är på plats. Ska följa med och möta Andreas vid tågstation på nyårsafton:)

Så uppriktigt sagt så längtar jag mer till nyår... Fast det kanske inte är så konstigt:)
Ska bli mysigt att få fira nyår tillsammans med Andreas och hans familj:)

Har idag läst ut en väldigt bra bok.. Den heter skamfläck. Är en uppföljare till 14 år till salu.. Har ni inte läst någon av dessa böcker så rekommenderar jag er att läsa dom. Dom är både bra och lättläst.

Avslutar detta inlägg med bilder på mig och min älskling:)


Ovido - Quiz & Flashcards