trolltjorven

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Johanna - 31 december 2012 00:29

ÄNTLIGEN är det nyår.. Som jag har väntat på denna dag..
Inte bara för att det är nyår.. Utan för att jag om drygt 13 timmar så får jag träffa han som jag längtat efter..
Nämligen min fina,goa och underbara älskling  

Jag längtar RIKTIGT mycket efter honom..

Ska bli underbart att få krama om honom igen  

Har en känsla av att detta kommer bli en av dom bästa nyårsaftnar jag någonsin upplevt:)


Har i skrivande stund sånt där härligt pirr i hela min kropp och jag ler för mig själv:)

Dom som jag umgåtts med nu på senaste tiden vet hur mycket jag längtat efter denna dag:)

Och nu är den här   


Vill önska alla  mina nära och kära ett Gott Nytt År!
Hoppas ni får en mysig nyårsafton:) Det kommer jag garanterat få:)

Så ja.. Vi syns nästa år då :D


 

    


Ovido - Quiz & Flashcards