trolltjorven

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Kvällen före julafton..

Av Johanna - 23 december 2012 22:40

Ja i morron är det alltså självaste julafton.. Och nej.. jag har fortfarande ingen julkänsla. Och jag har svårt att tro att den kommer infinna sig.. Men man ska aldrig säga aldrig..
Igår så skjutsade jag in bror med familj till tåget och sen var jag och shoppade lite.. Åkte hem då det började bli mycket folk på Lillänge.. Köpte lite saker till mig själv och så köpte jag present till Andreas:)
Vi ska fira hans födelsedag då han är hemma.. Och då är det självklart att han ska få presenter av mig:)
Så nu hoppas jag att han blir glad för presenterna han får av mig:) men det tror jag att han blir:)

Har idag hjälpt till att klä granen ihopp om att få lite julkänsla. . Men ICKE! !
Aja det är bara att gilla läget.
Bara julafton är avklarad så är det snart nyår. Om en vecka så sticker jag ner till Timrå:) jag längtar som tusan.
Ska bli så skönt att få träffa min älskling igen och få umgås med honom och hans familj:)

I skrivande stund är det bara 8 dagar kvar tills jag får vara i min älsklings famn igen <3 jag saknar han och längtar efter han var eviga dag. Min fina och goa Snuppi <3 och mina känslor för honom blir starkare för varje dag som går.
Kan säga att jag älskar honom av hela mitt hjärta och mer därtill <3

Avslutar detta inlägg med bild på mig och Andreas och så en bild på julgranen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 juli 2015 21:15


Långt mellan gångerna som jag skriver nått i bloggen. Anledningen till det är att jag varken haft lust eller ork att skriva nått. Men nu är det dags för en liten uppdatering igen. Ja då ska vi se vad som har hänt sen sist.. Jag har nämligen...

Av Johanna - 2 april 2015 21:43

Ja idag har påskhelgen börjat och här sitter jag och skriver några rader. För tillfället är jag hundvakt åt tre vovvsingar. Två stora vovvar och en liten, så roar jag mig såhär på en skärtorsdag.   Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt sen si...

Av Johanna - 26 januari 2015 20:34


  Nytt år och nya möjligheter.  Jul och nyår firade jag med den som betyder mest för mig, nämligen Andreas :)Kändes skönt att få fira både jul och nyår med min älskling     Efter att jag ha varit hemma några veckor så har jag mest tagit det l...

Av Johanna - 25 november 2014 21:15

Och jag ligger i sängen och lyssnar på musik och bara slöar.. Hoppas på att kunna somna tidigare ikväll än dom föregående kvällarna. Då har jag inte somnat före kl 2 iaf.. I morgon ska jag äntligen iväg och träffa kuratorn. Känns skönt att få ko...

Av Johanna - 10 november 2014 22:47

Att göra en uppdatering här tror jag.. Var ju evigheter sen jag skrev något inlägg, så nu tänkte jag skriva av mig lite. Senaste inlägget jag skrev så jobbade jag min sista natt på sommarschemat. Efter nattjobbet i sommar hade jag ca 4 veckors ...

Ovido - Quiz & Flashcards