trolltjorven

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Johanna - 12 juli 2013 22:00

Ja i morse kl 7 så gjorde jag helg.
Vilket kändes skönt. 

Fast jag kom inte från jobbet förrän 45 minuter efter jag slutade. 
Jag satt kvar och pratade ett tag med dom som började jobba från morgonen. 
Och sen kändes det skönt att sitta och slappa ett tag innan jag skulle sätta mig och köra hem. 


För vägen hem till Stugun är inte den roligaste vägen att köra vare sig man är pigg eller om man har jobbat natt. 
Ja dom flesta väl att den är dötrist att köra..

Kan sammanfatta den som skog skog skog, Lillsjöhögen, skog skog skog och åter skog.. 


Men på vägen hem idag så kom jag på en sak.. Att jag stannade kvar så pass länge på jobbet fast jag slutat beror på att jag gillar verkligen mina arbetskollegor:)
Dom jag träffat är väldigt snäll och så är dom glad :) Och dom är väldigt lätt att prata med :)

Och det går att skämta med dom :) 

Jag är glad att jag har börjat jobba på Brunkullan :) 
Har kanske sagt det förut. Men det går att upprepas.. Jag trivs riktigt bra med mitt jobb nu :)

Jag känner själv att jag fått bättre självförtroende nu då jag jobbar. 
Och att få höra av både chef, dom boende och övrig personal som jobbar på Brunkullan att jag gör ett bra jobb får mig att växa flera meter :)


Ja denna dag har gått i lugnets tecken.. Har inte gjort många knop sen jag vaknade.. Skönt med en slapparkväll :)
Och i morron ska jag åka in till stan och fira min fina och älskade vän Emelie som idag fyller 25år :)

Vi blir ett gäng som ska fira henne :)
Ska bli roligt att få träffa gänget igen :)


Söndagen kommer också gå i lugnets tecken.. För då är det dags att ladda upp för en fem nätters vecka igen. 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards