trolltjorven

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Johanna - 14 juli 2013 20:45

Har varit riktigt bra :)
Fredagen blev en mycket lugn kväll. Var lite småseg efter att ha jobbat två nätter.. 
Så jag var bara hemma och tog det lugnt.. 

Igår så var det dags för att åka in till stan och fira finaste och bästaste Emelie :)
Hade planerat att vara nykter och åka hem och sova.. För att sova hemma är skönt. 
Men då man har så underbara vänner som köper en flaska vin till sig så kan man inte säga nej :)
Jag fick även sova över hos Emelie och Niklas :) 

Hade en trevlig kväll igår :) Men man kan ju inte ha annat än trevligt då man är med dom bästa :)


Så tack mina fina vänner för en trevlig kväll och så ett stort TACK till Emelie och Niklas för att jag fick sova hos er:)


I morgon så börjar jag jobba igen efter helgens ledighet.. jag har en fem nätters vecka framför mig.. 
Jobbar alla nätter förutom onsdag och torsdag.
Men det känns faktiskt skönt att få jobba igen :) 


Känns ju lite trist att behöva jobba då krogstråket drar igång.. Men samtidigt så är det bra att jobba och tjäna pengar. 
för då slipper jag ju göra av med pengar och ligga och vara bakis dagen efter :P 
Så för mig gör det inget att jag jobbar stråket helgen och yranhelgen :)

I morgon är det också årsdagen då min pappa dog..
För 15 år sen tog han sitt sista andetag.
Jag minns den dagen som om den var igår. Men det har gått 15år?! Det är skrämmande vad åren har gått fort!
Ska väl försöka hålla mig sysselsatt så jag får lite annat att tänka på i morgon. 

Nej nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till.. Men känns som om jag skulle somna där jag sitter.. 
Får poppa lite braig musik som kan hålla mig vaken :)


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards